ScubaOwl

I slutten av 2014 begynte jeg å se på utvikling av mobilspill. Jeg hadde på den tiden begynt å få stor interesse for vektor grafikk, og ønsket å teste ut Apples nye programmeringspråk Swift. Målet mitt var å lage et spill, som var så vanskelig at det akuratt gikk. Det ble kanskje en smule for vanskelig..

ScubaOwl

11.02.2015

Mobilapplikasjon

 

Hvor mange poeng klarer du?

Gjennomsnittet er 3 poeng.

 

ScubaOwl iOS Spill Stor - Birks

 

Lyst å prøve?

 

Det hele startet med en enkel prototype av spillet. På forhånd visste jeg ikke hva jeg skulle lage, det eneste kriteriet var at spillet skulle være så vanskelig at det nesten var umulig. Inspirert av Flappy Bird gikk jeg igang. Spillet ble aldri markedsført, og har blitt liggende dødt siden det kom ut. Kanskje det kommer en oppfølger?

 

Disse ferdighetene brukt på dette prosjektet